După implicarea în asasinarea jurnalistului Jamal Khashoggi, de la The New York Times, în octombrie anul trecut, imagi­nea Arabiei Saudite a avut mai mult de su­ferit decât după atentatele din 11 septembrie 2001. Liderii saudiți au inițiat o ofensivă inedită de PR menită să repare declinul în plan diplomatic.

Blondă, bronzată, adesea pozând doar în costum de baie, Aggie Lal, bloggerul de călătorii din Los Angeles, nu pare tocmai cea mai potrivită alegere pentru a promova o țară precum Arabia Saudită. To­tuși, vara aceasta, ea a distribuit pentru cei peste 800.000 de urmăritori pe care îi are pe Instagram imagini și informații în timp ce explora vestigii saudite sau traversa zone deșertice.

DESCHIDEREA. Prințul moștenitor, Mohammed bin Salman, a inițiat o politică de deschidere a regatului său înainte de incidentul Khashoggi. Pentru a susține dise­mi­narea unei energii pozitive în efortul de a ieși din cleștii sancțiunilor internaționale, autoritățile saudite au început să cultive influenceri precum Lal.

mai mult la  /www.newmoney.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here